Inmedio

Sieć sklepów Inmedio powstała w 1998 roku. Dziś to ponad 450 sklepów oferujących bogaty asortyment prasy krajowej i zagranicznej sprzedawany według nowoczesnego konceptu wypracowanego we współpracy Lagardère Travel Retail z Grupą Eurocash. Sklepy zlokalizowane są przede wszystkim w centrach handlowych oraz w biurowcach.

W centrum strategii Inmedio jest konsument, a rozwój biznesu jest możliwy tylko poprzez dostarczanie klientowi wartościowej oferty oraz unikalnego doświadczenia zakupowego.

JESTEŚMY TAM, GDZIE POTRZEBUJĄ NAS LUDZIE, W MIEJSCACH, KTÓRE STWORZYLIŚMY Z MYŚLĄ O ZASPOKOJENIU ICH POTRZEB.

Inmedio to najszersza na rynku oferta prasy oraz uważnie wyselekcjonowane bestsellery i nowości książkowe. Dopełnieniem całości są produkty impulsowe, artykuły tytoniowe oraz usługi – możliwość nadania paczki,  czy zagrania w Lotto.

Inmedio jest wynikiem codziennych obserwacji potrzeb i trendów konsumenckich za nimi idących.

Dlatego w ofercie sklepu znajdują się także przekąski słone i słodkie, napoje, w tym nowości, upominki i zabawki pod brandem #heheszki, oferta drogeryjna, czy artykuły serwisowe takie jak baterie.

Kompleksowa oferta sieci i koncept sprzedaży dopasowany do potrzeb konsumentów zostały nagrodzone w 2018 roku wyróżnieniem Gwiazda Jakości Obsługi.

Dobra lokalizacja, profesjonalna obsługa i zawsze aktualna oferta – to najważniejsze atuty dobrego salonu prasowego, jakim jest Inmedio.