Carry

14 Paź 2020

 

MODA DLA KAŻDEJ WERSJI CIEBIE

Wraz z początkiem października, polska sieć odzieżowa CARRY, posiadająca ponad  100 sklepów stacjonarnych w całym kraju, ogłosiła nową strategię komunikacyjną swojej marki. Jak twierdzą przedstawiciele firmy, ich głównym celem było przekazanie swoim Klientom „jacy jesteśmy i z myślą o kim powstają nasze kolekcje” – mówi Adam Sobota, specjalista ds. marketingu firmy CARRY. Marka zyskała przede wszystkim claim „EVERY YOU”, wyrażający, że jest dla każdej wersji Ciebie, kimkolwiek akurat jesteś. Bo każdy z nas ma w sobie dziesiątki różnych oblicz, a na każde z nich CARRY ma odpowiednie ubranie. Szaleni i rozważni, dzicy i poważni, zwariowani i luzaccy, niekiedy skromni, a czasem ekstrawaganccy, melancholijni, przebojowi, romantyczni. W salonach CARRY można znaleźć ubrania dla każdej wersji siebie. „Takie, które Cię ubiorą a nie przebiorą i w których będziesz wyglądać i czuć się  dobrze, bez udawania kogoś, kim nie jesteś. Moda CARRY istnieje dla Ciebie, a nie Ty dla niej – nie robi z nikogo niewolnika trendów. Jest autentyczna, komfortowa, swobodna. Z CARRY jesteś bardziej sobą. Kimkolwiek akurat jesteś” – dodaje Pan Adam.


CARRY